NAVADE, KI ZAVIRAJO NAPREDEK PRI TRENINGU

 NAVADE, KI ZAVIRAJO NAPREDEK PRI TRENINGU
Deli:

Ali že dlje časa redno trenirate, pa še vseeno ne vidite rezultatov? Katere navade bi lahko bile tiste, ki zavirajo vaš napredek? Za vas smo pripravili seznam navad, ki so lahko vzrok za stagniranje! Vse se začne pri ugotavljanju navad, te pa lahko nato s trudom odpravite in izboljšate svoje rezultate!

To so navade, ki zavirajo napredek pri treningu!

Telovadite preveč in ne menjujete vaj

Morda se vam na prvi pogled zdi smešno, da bi zmanjšali obseg treninga, pa vendar je lahko preveč tudi škodljivo. Telo mora imeti čas za počitek in regeneracijo mišic. Če telovadite zjutraj in zvečer, isti dan po 1-2 uri, bo vaše telo izmučeno. Telovadite enkrat na dan, med posameznimi dnevi pa si vzemite tudi dan premora.

Prav tako je pametno, da menjujete vaje in se osredotočate na različne mišične skupine. Še vedno lahko izvajate vaje, ki so vam všeč, vendar dodajte še druge. Telo se bo po določenem času navadilo na vajo in težavnost, večjih rezultatov pa nato ne boste videli.

 

Premalo spanca

Premalo spanca ne samo, da zavira vaše rezultate pri telovadbi, dolgoročno zelo slabo vpliva na celotno telo. Kot že omenjeno potrebuje telo določen čas za počitek, spanje pri tem igra veliko vlogo. Med spanjem se telo samodejno regenerira, ob pomanjkanju spanca pa boste utrujeni, brez moči, na dolgi rok pa lahko nastanejo resnejše zdravstvene težave.

 
Ne gledate na prehrano

Ali zraven redne telovadbe tudi zdravo jeste? S tem ne mislimo različnih diet in solatk na dnevni ravni. Jeste lahko tako rekoč vse, vendar v mejah.

Posegajte po zelenjavi in sadju, tudi ogljikovi hidrati niso slabi za telo, če jih ne pojeste preveč. Poskusite jesti sveže, izogibajte se predelani hrani (konzerve, hitro pripravljena hrana itd.). Še vedno lahko uživate v slednjih, vendar premišljeno in v manjših količinah.

Če je vaš cilj izguba odvečne teže, morate biti dnevno v kaloričnem deficitu. To poenostavljeno pomeni, da pojeste manj kalorij kot jih pokurite. Seveda lahko na dan pojeste samo manjšo solato, jabolko in košček kruha, tako boste zagotovo v deficitu – boste pa bolj lačni in primanjkovalo vam bo moči. Telesu morate zagotoviti vse hranilne snovi.

Pomembno – piti je potrebno dovolj vode!!

 

Water photo created by freepik – www.freepik.com
Deli:

Kivi

10 Comments

  • Like!! Thank you for publishing this awesome article.

  • A big thank you for your article.

  • A big thank you for your article.

  • Hi there, after reading this amazing paragraph i am as well delighted to share my knowledge here with friends.

  • Your site is very helpful. Many thanks for sharing!

  • Hiya very nice web site!! Man .. Beautiful .. Superb ..

    I’ll bookmark your site and take the feeds additionally?
    I’m satisfied to search out numerous helpful info
    here within the publish, we want work out extra techniques in this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

  • I read this piece of writing completely about the comparison of most
    up-to-date and earlier technologies, it’s
    amazing article.

  • No matter if some one searches for his essential thing, therefore he/she wishes to be available
    that in detail, therefore that thing is maintained over here.

  • If some one desires to be updated with latest technologies therefore he must be go to see this website and
    be up to date daily.

  • Superb website you have here but I was curious about
    if you knew of any message boards that cover the same topics
    talked about in this article? I’d really love to be a
    part of group where I can get feedback from other knowledgeable people that share the same
    interest. If you have any suggestions, please let me know.
    Appreciate it!

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja